KOLEKSI PELIK ALVIERO MARTINI YANG MUNGKIN ANDA TAK PERNAH TENGOK!

SIAPAKAH ALVIERO MARTINI?

Alviero Martini adalah seorang pereka fesyen Itali yang dilahirkan di Cuneo dan terkenal dengan pelbagai pakaian dan aksesori 1A Classe, termasuk jam tangan, yang dicirikan oleh motif "peta". Beliau kini merancang koleksi ALV beg tangan, pakaian dan aksesori dengan motif "pasport cap".
Beliau dilahirkan pada 13 Mac 1950 (umur 69 tahun), Cuneo, Itali

Alviero Martini S.p.A telah ditubuhkan pada tahun 1991 di Milan, di mana ia masih mempunyai ibu pejabat 5,000 meter persegi di Navigli. Pada tahun 2003, Alviero Martini S.p.A telah diperolehi oleh Kumpulan S.p.A. Akhirnya, meneruskan pertumbuhan berstruktur berkat projek pembangunan yang berpandangan ke hadapan di Itali dan di luar negara.

Sejak penubuhannya, syarikat itu menonjolkan pengeluaran beg dan aksesori dengan gaya yang jelas, dicirikan oleh peta Geo ikonik. Pengedaran diamanahkan kepada saluran runcit dan borong.

Dua kedai utama, di Milan dan Rom, diikuti dengan butik-buta jenama tunggal lain di Itali yang diiringi oleh rangkaian kedai serbaguna yang berkelayakan. Eropah, Timur Tengah dan Timur Jauh adalah pasaran asing, terima kasih kepada kerjasama dengan rakan kongsi tempatan. Sebagai tambahan kepada saluran runcit dan borong, rangkaian pengedaran diperkuat oleh E-dagang dan runcit perjalanan.
 

















SLING BAG ALVIERO MARTINI UNTUK DIJUAL!
Ini adalah koleksi beg yang ingin dijual kepada anda semua. Kalau berminat boleh terus click gambar di bawah.


 






No comments

Powered by Blogger.